McLaren ešte nikdy nevyrobil vysokovýkonný kabriolet s hybridným pohonom. Artura je nepochybne výstavnou skriňou. Konštruktéri takpovediac poriadne mákli. Nielenže má auto parametre takmer na nerozoznanie od kupé, zároveň si drží hmotnosť pod kontrolou a pritom má absolútne najnižšie emisie CO2. Ak teda s autom nenajazdíte dlhé trasy, potom to až také skvelé nebude, ale to platí pri každom plug-in hybride.
Artura Spider má systémový výkon 700 koní a systémový krútiaci moment 720 Nm. Motor s dvomi turbodúchadlami točí veselo do 8500 ot/min a disponuje výkonom presahujúcim 200 koní na liter objemu. Aj celkové porovnanie výkonu a hmotnosti u Artury Spider je impozantné. 480 koní na tonu znie naozaj dobre, rovnako tak suchá hmotnosť plug-in hybridu na úrovni 1457 kg.
Vo výsledku je Artura najľahším superautom vo svojej triede, súperov prekonáva o 83 kg. Mimochodom, Artura bola už od začiatku tvorená ako auto s extrémne nízkou hmotnosťou. Použitie šesťvalca je toho príkladom. Motor má uhol medzi valcami na úrovni 120°, čo mu zabezpečuje nízke ťažisko a turbodúchadlám v horúcom V-čku zas dostatok priestoru. Celý motor váži len 160 kg, čo je o 50 kg menej ako V8-čka. Artura je o 62 kg ťažšia ako kupé, to vďaka elektrickej pevnej streche, ktorá sa automaticky poskladá za 11 sekúnd.
Konštrukcia automobilu je primárne z karbónového vlákna. Monocoque dopĺňajú predné bezpečnostné výstuže a zadný rám držiaci motor a sústavu na mieste. Auto od uvedenia kupé prešlo revíziami v prospech zvýšenia pevnosti uchytenia motora i zlepšenia jeho zvuku.
Artura Spider zrýchli z 0 na 100 km/h za 3 sekundy. Z 0 na 200 km/h za 8,4 sekundy a z 0 na 300 za 21,6 sekúnd. Maximálna rýchlosť je 330 km/h.
Auto v čisto elektrickom režime zájde do 33 km, baterka má veľkosť 7,4 kWh. Motor uložený v obale 8-stupňovej prevodovky má 95 koní a 225 Nm. Zaujímavé je, že plug-in hybridná sústava má len 130 kilogramov a to vrátane 15,4 kilového elektromotora.
Artura sa chváli množstvom vylepšení na podvozku, adaptívnymi tlmičmi, vylepšenými jazdnými vlastnosťami, ale aj dobrou výbavou v kabíne vrátane bezdrôtového CarPlay, či sústavu od Bowers a Wilkins. V základnej výbave má letné aj zimné P Zero pneu od Pirelli.

