Audi TT prišlo na trh ešte v roku 1998. Odvtedy prišiel model v troch generáciách. Tá posledná sa nástupcu už nedočká. Jedine, že v nejakej elektrickej forme, no to istotne potrvá a nemusí to byť ani pod rovnakým menom. Malé sympatické kupé kedysi Clarkson nazval autom pre letušky, no nie je to pravda, kupovali si ho aj stewardi… A popri tejto hlavnej klientele sa kde-tu našiel aj motoristický nadšenec a malé kupé, respektíve roadster si taktiež kúpil. Pod prednou kapotou tohto vozidla sa dali nájsť motorizácie rôznych chutí, dokonca aj naftovú príchuť k TT balili. Väčšina áut ale mala štvorvalcové, respektíve päť a šesťvalcové srdcia. Finálna verzia stále aktuálnej tretej generácie modelu TT prichádza s klasickým motorom 2.0 TFSI s výkonom cca 230 koní. Finálna edícia je limitovaná na 50 kusov a všetky by sa mali predať v USA. Auto je vo verzii so snímateľnou strechou a krásnou zelenou farbou, s unikátnou sivou farbou látkovej strechy a s 20 palcovými diskami kolies. Farba laku sa volá Audi Exclusive Goodwood Green Pearl a je to pripomienka prvej generácie, ktorú bolo možné zakúpiť v tomto odtieni.
Záver modelu TT patrí celosvetovo k udalostiam osláveným špeciálnymi edíciami. Američania dostali túto zelenú roadster verziu, Japonci mali svoju verziu a v Európe sa zatiaľ na rozlúčku predstavila športová limitka RS Coupé s ostrými vylepšeniami a s ikonickým motorom 2.5 TFSI. Z nej bolo v EÚ k dispozícii sto kusov. Výkon benzínového päťvalca prenáša na všetky kolesá dvojspojková prevodovka. No a ten výkon je 400 koní. RS Coupe Iconic Edition bola dostupná s aerokitom vyvinutým v aero tuneli a s 20-palcovými diskami s magnetickými tlmičmi.
