Pozrite sa na dizajn tohto konceptu. Niečo tak ladné sme videli možno pred desiatkami rokov. Jednoduchý dizajn, veľké čisté plochy a tvary, dokonalá aerodynamika. Práve tá je spolu so snahou očariť hlavným dôvodom dizajnu, ktorý môžete vidieť na obrázkoch.
Pinifarina má vlastný aerodynamický tunel, a tak koncept ukážkového auta zvaného príznačne Teorema ani nemôže vyzerať inak. Auto sa snaží zákony prúdenia vzduchu nielen plniť, aj ich využíva vo svoj prospech. Všimnite si veľké prieduchy v prednej časti a v oblasti oblúkov nad kolesami.
Isteže ide o elektromobil. Navyše elektromobil, ktorý nemá ani volant. Ale keďže zostane pri teoréme, podstatné je, že auto má byť schopné ako odviezť samostatne, tak poskytnúť jazdný zážitok v momente, keď bude vodič chcieť prevziať zodpovednosť. Asi šípkami na klávesnici, alebo tak…



Auto má zaujímavú koncepciu rozmiestnenia sedadiel. Vpredu jedno samostatné, za ním po dve v dvoch radoch. Ale sedadlá sa môžu zmeniť v posteľ, môžu sa otáčať. Ako len chcete tráviť čas na ceste, tak môžete. Len teda bez toho šoférovania, to ozaj už len sporadicky. Auto má výnimočný dizajn aj vďaka svojim vonkajším rozmerom. 5,4 metra dĺžky a k tomu 1,4 metra výšky, to hovorí jasne v prospech unikátneho dizajnu. Bolo by dobré vidieť tento náznak budúcnosti na vlastné oči, no minimálne v nasledujúcich rokoch sa viac ako pojazdný prototyp nestane.
Tou najdôležitejšou súčasťou odkazu Teorémy je naznačenie budúcnosti, v ktorej si na jednej platforme (Benteler) dokáže auto podľa svojich predstáv postaviť akákoľvek firmička. Jednoducho návrat malých karosárov a unikátnych áut je na dosah.
