Tam kde AMG končí, tam Brabus začína. Tam kde Maybach pridal veľa-veľa-veľa-veľa-veľa chrómu a z auta urobil lákadlo pre straky, tam dodal Brabus svoju najobľúbenejšiu farbu – čiernu. A k nej trošku bielej, trošku červenej. Lebo nič nie je lepšie ako mať červený kryt motora. Kde sú červené brzdové strmene? V minulosti! A možno ich má aj Brabus GLS 900, akurát ich pod tými krytmi na smetiaky nevidno. Inak, predstavte si, že by ste doma mali takéto kryty na smetné nádoby. To by svet celkom inak vyzeral, no nie? Minimálne vyhadzovanie odpadkov by bolo podstatne štýlovejšie ako je teraz.
Brabus obvykle nerobí len tuning v štýle Pimp my Ride. To je len časť celého diela. Dôležité je, že sa naozaj dôkladne pohrá s motorom a výfukovým potrubím. Ako obvykle, aj teraz ponúka prevŕtaný motor V8, ktorého objem stúpol zo 4 na 4,5 litra. To spolu s novými turbodúchadlami, lepším nasávaním, chladením a priestupnejším výfukovým potrubím spôsobuje zvýšenie plniaceho tlaku do takej miery, že Brabus musí maximálny krútiaci moment 1200 Nm elektronicky limitovať na „púhých“ 1050 Nm, aby motor neroztrhal prevodovku i ostatnú mechaniku vedúcu krútiaci moment na gigantické 24-palcové kolesá s malým podielom gumy na vrchu kolies. Aby tie kolesá dávali aj niečo iné ako monolitický vzhľad, sú kované, takže autisko na nich vie dodávať solídne psie kusy.
K Maybachu patrí luxusný interiér, ale to čo s ním narobil Brabus je ešte ďalej. Okrem iného máte v aute len štyri miesta, všetky mimoriadne luxusné, tie vzadu obzvlášť. Všade koža, všade detaily. Brabus dokončil Maybach a nebojím sa napísať, že ho aj patrične vylepšil. A aby ste sa nebáli, dodáva svoj výtvor s trojročnou zárukou na pohonné ústrojenstvo.