Hlboká myšlienka však? Ale presne vystihuje pointu modelu STO. Má všetkého menej – hmotnosti, krútiaceho momentu. O jednu nápravu poháňa menej. Ale má viac. Prítlaku, aeorodynamiky. Lepšie chladenie, viac jazdných režimov. Toto je pretekársky špeciál s homologizáciou.
Lamborghini Huracán STO – Legendárne meno pre auto so skutočným športovým potenciálom. Žiadne turbo. Zato 5,2 litrová V10 s výkonom 640 koní. Krútiaci moment v porovnaní s Huracán Evo klesol na 565 Nm. Lenže klesla aj hmotnosť a to na 1339 kg. Teda o 43 kíl v porovnaní s Performante.
Môže za to karbón, alcantara a ďalšie výnimočné materiály i absolútne minimum zbytočností. Auto zrýchli z 0 na 200 za 9 sekúnd. Maximálka je 310 km/h. Má najväčší prítlak vo svojej triede. Užívateľ si môže zvoliť akúkoľvek farebnú kombináciu. Zobrazené sa voľajú sa Blu Laufey a Arancio California. Tri nové jazdné módy. STO pre brutálnu jazdu na ceste. Trofeo pre rekordné časy na okruhoch. Pioggia pre ostrú jazdu v daždi.
Cenička je tiež lákavá. Štvrť milióna európskych korún a je vaše. To je ako byt v Bratislave. Takže po hlavnom meste ich budú čoskoro jazdiť stovky. Lebo veď kto by nemenil?