900 koní a 24 palcové disky pre Maybach GLS 600 sa vám zdajú byť veľa? Tak teraz zavrite oči a radšej sa nepozerajte. Lebo Brabusu kompletne zašibalo a urobil niečo také neuveriteľné, až je to úžasné. Zobral si novú Triedu G 63, ktorá je už sama o sebe mocným dielom, no toto je už doslova delom. Volá sa to Brabus 900 Crawler a zakrádať sa teda určite vie po všetkých povrchoch. Akurát to nebude to klasické pomalé tiché tajomné zakrádanie.
Lebo prevŕtaný motor Mercedes-AMG s objemom 4,5 litra a s 8 valcami tichý rozhodne nebude a revať bude tak, až bude aj posádka ľutovať, že si predsa radšej nekúpili toho Maybacha s dvojvrstvovými sklami a pohodlným čalúnením. Druhá vec je, že vďaka všetkým trom uzávierkam diferenciálov môže posádka v tomto otvorenom Brabuse dostať pieskom rovno do tváre, keď to na nich vodič skúsi v zákrute. Hádam sú k autu aj poriadne Brabus 900 okuliare. Ak by ale boli podľa vzoru Crawlera, určite by mali raketové motory alebo zmenu farebnosti cez aplikáciu… aspoň.
Portálové nápravy, svetlá výška 53 cm, špeciálne výškovo nastaviteľné pruženie s dĺžkou zdvihu 16 cm, 40×13.50 R20 kované kolesá s terénnymi pneu, 400 vpredu a 370 mm vzadu veľké brzdy a kopu ďalších zlepšení.
Auto tiež bolo na odtučňovacej kúre a v porovnaní s uzavretou verziu Mercedsu-AMG G63 je o cca 400 kilogramov ľahším strojom. Auto má 662 kW výkonu a 1050 Nm krútiaceho momentu, ktorý je elektronicky limitovaný (z 1250 Nm) pre dobro 9-stupňovej automatickej prevodovky.
Z 0 na 100 km/h zrýchli za 3,4 sekundy a dosiahne elektronicky limitovanú maximálku 160 km/h. Viac to vzhľadom na obuté pneu ani nie je žiaduce.
Crawler je ideálny Brabusom do púštno-afrických oblastí. Je to zážitkový stroj, mimoriadne vozidlo a mimoriadnu má aj cenu. Bez dane je za necelých 750-tisíc eur.