Wuling Victory je čínske stredne veľké MPV. Veľkostne sa dá porovnávať s MPV modelmi ako SEAT Alhambra, či Ford S-Max. Celková dĺžka je 4875 mm (S-MAX 4796 mm), rázvor je 2800 mm, šírka je 1880 mm a výška 1700 mm.
Auto má v štandarde šesťmiestne usporiadanie sedadiel v troch radoch s prezidentskými sedadlami v druhom rade. Sedadlá možno vybaviť aj opierkami na nohy, či koženým poťahom.
Batožinový priestor má v prípade sklopenia tretieho radu (do roviny) kapacitu 1500 litrov.
Okrem prezidentských sedadiel v druhom rade a kvalitných materiálov ponúkne dvojvrstvové zvukovo-izolačné sklá a dôkladne izolujúce tlmiace peny v karosérii. Taktiež disponuje vzduchovým filtrom s vysokou účinnosťou a s ionizátorom. Filter dokáže zabrániť vstupu do kabíny pevným časticiam, ale tiež baktériám a vírusom.
Motor je 1,5 litrový štvorvalec kombinovaný s manuálnou šesťstupňovou, alebo CVT prevodovkou.
Auto má ESP systém Bosch, má asistenčné systémy ADAS, šesť airbagov a štyri vonkajšie kamery.
Ak by ste si mysleli, že je pes zakopaný v pasívnej bezpečnosti, sklamem vás. Konštrukcia vozidla je úplne nová a výrazne využíva vysokopevnostné ocele. Wuling si natoľko verí, že svoje autá vrátane Victory plánuje exportovať z Číny do sveta, pričom prvým trhom na rade je ten najnáročnejší – európsky. Victory by sa malo v Európe ukázať v roku 2022.
No a cena? Cena sa pohybuje od 85 800 do 116 800 juanov, čo je v prepočte 11 023 až 15 008 eur. Za pätnásť tisíc eur máte šesťmiestne MPV s aktívnou a pasívnou bezpečnosťou na európskej úrovni? Tomu dokáže konkurovať jedine Dacia a aj to len s ťažkosťami.